Bibi de Vries nieuwe Head of Benelux Willis Towers Watson

Maart 15, 2017
| België, Luxembourg, Nederland

AMSTELVEEN, 15 maart 2017 — Bibi de Vries (1963) is de nieuwe Head of Benelux van Willis Towers Watson in Amstelveen. Zij geeft per 15 maart leiding aan de Benelux-activiteiten van het wereldwijde consultant en broker. Ze volgt Bart den Hartog op, die na 27 jaar bij Willis Towers Watson de overstap maakt naar elipsLife in Zürich, Zwitserland.

Bibi de Vries

Bibi de Vries, Head of Benelux

De Vries was tot eind 2006 lid van de Tweede Kamer als vicefractievoorzitter van de VVD. Na een periode van negen jaar bij Achmea, maakte zij in 2016 de overstap naar Willis Towers Watson als senior consultant business development.

Paul Morris, Head of Western Europe, zegt: "Wij zijn zeer blij dat Bibi deze rol gaat vervullen. Zij is een zeer bekwame leider met een duidelijke visie over hoe Willis Towers Watson een nog steviger marktpositie gaat krijgen in de Benelux. Daarnaast heeft zij een zeer sterk netwerk en heeft in haar rijke carrière bewezen dat zij in staat is concrete resultaten te boeken."

Bart den Hartog laat zijn wens om in het buitenland te werken in vervulling gaan en gaat aan de slag als Chief Product Officer en lid van de Executive Board bij elipsLife. elipsLife is een Europese levensverzekeringsmaatschappij en in Nederland een partner van LifeSight, de PPI van Willis Towers Watson.

Over Willis Towers Watson

Willis Towers Watson (NASDAQ: WLTW) is een vooraanstaande wereldwijd opererende consultant, broker en solutions provider die organisaties helpt om risico om te zetten in groeimogelijkheden. Sinds de eerste stappen in 1828 heeft Willis Towers Watson nu 40.000 werknemers in meer dan 140 landen. Wij ontwerpen en leveren oplossingen die risico beheren, arbeidsvoorwaarden optimaliseren, talent laten groeien en kapitaal effectief inzetten om organisaties en medewerkers te beschermen en te versterken. Ons unieke perspectief stelt ons in staat om verbindingen te zien tussen talent, middelen en visie – de dynamische formule die bedrijfsprestaties verbetert.

Media contact